Over ons

Doordachte internet marketing

SpringBlossom is een all-round online agency met een wetenschappelijke aanpak en filosofie. 

We houden er van zaken simpel helder en concreet te houden. Maar ook om goed na te denken en er voor te zorgen dat we onze klanten en hun marktpropositie heel goed doorgronden. We willen een optimale aansluiting tussen bedrijfsstrategie en online strategie, tot op het advertentie zinnetje in Google Ads aan toe.

Meten is weten en dat doen we dan ook en stellen bij tot iedereen tevreden is. We gaan dus nét die slag dieper om tot de beste aanpak te komen.

We werken en denken “Google-style” dus de eerste gesprekken, tips en informatie zijn altijd kostenloos. We willen een goede band opbouwen en zoeken naar langdurige partnerships. Neem eens contact met ons op, we bespreken de mogelijkheden graag! info@springblossom.nl

The only thing worse than being blind is having sight but no vision.
Helen Keller

Thomas

Online marketing strategie & UX

Olivier

Google Ads specialist

Marco

Web development expert

Hoe wij werken

THINK: ontwikkeling Social Media strategie | KPI setting
Een goed resultaat begint met een plan. Wie is de doelgroep, waar zijn ze online aanwezig, wat beweegt ze, wat willen we bereiken. Allemaal vragen die beantwoord dienen te worden alvorens over te gaan tot de creatie van een sterk concept. Of het nu campagnematig of structureel is, resultaat wordt enkel behaald als er wordt gestart met een sterk plan.

CREATE: content plan | ontwikkeling campagnes | ontwikkeling tools & applicaties
Op basis van de strategie ontwikkelen we het idee met de doorvertaling naar een content plan of campagne en implementeren we dat in de kanalen die de juiste fit hebben met de doelstellingen en doelgroep.

ENGAGE: uitvoeren community management | uitvoering campagnes | advertising
Tijd om de conversatie aan te gaan met de community. Afhankelijk van de doelstellingen werken we aan het werven van fans, het genereren van leads, het onderhouden van de dialoog met de community en het stimuleren van de interactie binnen de community. Afhankelijk van de doelstellingen zal advertising in Social Media hiervan onderdeel zijn.

LEARN: analyses | monitoring | rapportages
Het is belangrijk om de inspanningen op de voet te volgen; Leveren deze het gewenste resultaat, wat brengt het teweeg in de community etc. Om vast te stellen of de doelstellingen worden gerealiseerd zullen we op frequente basis de activiteiten monitoren, evalueren en bijsturen waar nodig.

Contact

Thomas

Olivier

Marco

Wij werken harder voor jou

SpringBlossom B.V.
Heivlinderweg 61 - 1113LS - Diemen | Kvk: 60741309 | BTW NL854039922B01